/blog/View/
مرکز تصویر برداری رازی
بهترین مرکز سونوگرافی در شهرری و جنوب تهران

بهترین مرکز سونوگرافی در شهرری و جنوب تهران

سونوگرافی یک تست تشخیصی بسیار مهم و حساس است، به این دلیل که مثلا سونوگرافی در ناحیه پاراتیروئید نیاز به تبحر بسیار بالای پزشک متخصص رادیولوژی و سونوگرافی دارد تا بتواند به خوبی محل پاراتیروئید را تشخیص و به درستی سایز و اندازه های لازم را ارائه دهد، بر همین اساس مهم است که شما بهترین مرکز سونوگرافی را انتخاب کنید تا نتیجه به دست آمده کاملا صحیح و درست باشد.


وقتی به معاینه سونوگرافی احتیاج دارید، مطمئن شوید که بهترین مرکز سونوگرافی و رادیولوژی را انتخاب کرده اید در ادامه به مجموعه عواملی که در انتخاب یک مرکز درست به شما کمک میکند میپردازیم:

سابقه مرکز رادیولوژی و سونوگرافی رازی شهرری

یک از عوامل موثر در انتخاب یک مرکز رادیولوژی و سونوگرافی در تهران، بررسی سابقه مرکز تصویر برداری است برای بررسی سابقه مراکز می توان به وبسایت و رتبه آن مرکز در گوگل و همچنین فعالیت آن در شبکه های مجازی دقت کرد و از نظرات بقیه کاربران استفاده کرد.
مرکز جامع تصویر برداری رازی(دکتر علیزاده) از 40 سال پیش اقدام به ارائه خدمات سونوگرافی و رادیولوژی در خیابان پیلغوش شهرری نموده است. و هر روز تیم رازی در تلاش است در جهت رفاه حال بیماران خدماتی نوین ارائه دهد.

پیشرفته ترین دستگاه سونوگرافی در شهرری

هنگامی که پزشک سونوگرافی دستور می دهد، انتخاب بهترین مرکز برای انجام تست برای همه بیماران مهم است اما این موضوع برای مادران باردار حائز اهمیت بیشتری است به این علت که سونوگرافی های دوران بارداری از حساسیت بالایی برخوردار هستند و گاهی در تفسیر نتیجه سونوگرافی اشتباهاتی رخ می دهد که از دلایل آن میتوان به کیفیت پایین دستگاه اشاره کرد اگر قصد دارید به بهترین مرکز سونوگرافی شهر ری مراجعه کنید، باید مرکزی را انتخاب کنید که از به روز ترین و پیشرفته ترین دستگاه های دنیا استفاده میکند.
مرکز تصویربرداری رازی شهرری با دارا بودن چهار دستگاه پیشرفته سونوگرافی و با سی سال تجربه بی شک یکی از قوی ترین و بهترین مراکز سونوگرافی تهران و شهر ری می باشد.

تخصص، مدرک و سوابق تحصیلی پزشکان مرکز رادیولوژی و سونوگرافی رازی شهرری

از نکات مهم دیگری که برای انتخاب بهترین مرکز سونوگرافی باید به آن دقت داشت، مجوزها و مدارک پزشکان است. مهارت، تخصص و دقت پزشک رادیولوژیست تاثیر بسزایی بر نتیجه سونوگرافی می گذارد. در صورتیکه به دنبال بهترین مرکز سونوگرافی شهرری هستید شایان توجه است که بدانید دکتر رضا علیزاده موسس مرکز تصویربرداری رازی شهرری عضو هیئت علمی دانشگاه علوم پزشکی ایران، متخصص سونوگرافی و رادیولوژی، و دارای تخصص در زمینه ام آر آی و سی تی اسکن(MSK,GI) میباشد و هچنین تیم پزشکان مرکز رازی شهرری شامل متخصصین و پزشکان فلوشیپ رادیولوژی دیگری نیز از جمله دکتر وحید علیزاده، دکتر بهاره مباشری، دکتر سوده فرتوک زاده، دکتر سید محمد جعفری می باشد.

حضور پزشک سونوگرافیست خانم در مرکز رادیولوژی و سونوگرافی رازی شهرری

حضور پزشک سونوگرافیست خانم در مرکز رازی شهرری تهران

حضور پزشک سونوگرافیست خانم در مرکز رازی شهرری تهران

یکی از مهم ترین ویژگی هایی که یک مرکز رادیولوژی وسونوگرافی معتبر دارد حضور پزشک یا دستیار خانم در آن مرکز می باشد به این علت بسیاری از خانم ها برای انجام سونوگرافی هایی از قبیل سونوگرافی واژینال، سونوگرافی پستان و ... در حضور پزشک آقا احساس راحتی ندارند.
شایان ذکر است در مرکز رادیولوژی و سونوگرافی رازی شهرری ری مفتخریم از حضور سرکار خانم دکتر بهاره مباشری(فلوشیپ رادیولوژی پستان و زنان) و سرکار خانم دکتر سوده فرتوک زاده متخصص رادیولوژی و سونوگرافی و متخصص در زمینه رادیولوژی زنان و برست بهره مند هستیم.

تنوع در ارائه خدمات در مرکز رادیولوژی و سونوگرافی رازی شهرری

 Radiology and ultrasound

Radiology and ultrasound

یکی از دلایل انتخاب یک مرکز سونوگرافی و رادیولوژی این است که علاوه بر سونوگرافی خدماتی دیگری چون ام آر آی، سی تی اسکن، ماموگرافی، رادیولوژی، بیوپسی، عکس رنگی رحم و… نیز ارائه کند. در این صورت دیگر مجبور نخواهید بود برای انجام خدمات دیگر به مراکز متعدد مراجعه کنید. در برخی از مراکز تصویربرداری تنها سونوگرافی‌های گران قیمت مانند سونوگرافی داپلر یا آنومالی انجام می‌شود اما در مرکز تصویربرداری رازی شهر ری می‌توانید انواع سونوگرافی‌های پیشرفته و معمولی را انجام می‌دهد.
برخی از خدمات مرکز تصویر برداری رازی:
_ ام آر آی
_ CT Scan
_ سونوگرافی
_ رادیولوژی
_ رادیولوژی دهان و دندان
_ دندان پزشکی(متخصص پروتز)
_ بخش نمونه برداری و اینترونشن

بخش زنان مرکز:
_ بخش اینترونشن و خدمات تخصصی بیوپسی
_ بخش تصویربرداری دستگاه گوارش و نورولوژی


با انواع سونوگرافی های لازم در دوران بارداری بیشتر آشنا شوید.

سهولت در دریافت نوبت

شیوه دریافت نوبت برای بیماران نیازمند به انجام سونوگرافی و به خصوص خانم های باردار حائز اهمیت است و در اغلب اوقات به علت عجله در تشخیص بیماران تمایل دارند در سریع ترین زمان ممکن اقدام به دریافت نوبت کنند.
همچنین این روز ها به علت شیوع ویروس کرونا بسیاری از بیماران نیاز به دریافت نوبت غیر حضوری دارند در همین راستا مرکز رادیولوژی و سونوگرافی رازی شهرری در جهت رفاه حال بیماران دریافت نوبت از طریق سایت، واتس اپ و تماس تلفنی و همچنین مراجعه حضوری در صورت الزام را برای بیماران محیا کرده است.

سیستم ذخیره و انتقال الکترونیکی سوابق بیماران

سیستم ذخیره و انتقال الکترونیکی سوابق بیماران

سیستم ذخیره و انتقال الکترونیکی سوابق بیماران

یکی از مهترین ویژگی های بهترین مرکز رادیولوژی و سونوگرافی ذخیره اطلاعات و سوابق بیماران است زیرا که پیگیری روند بیماری در بیماران دارای کبد چرب، بیماران دارای سابقه سرطان و رشد در زنان باردار بسیار مهم است.

مرکز رادیولوژی و سونوگرافی رازی شهر ری در جهت رفاه حال بیماران خود با استفاده از سیستم پکس اقدام به آرشیو الکترونیک تمامی سوابق بیماران کرده است و بلافاصله پس از آماده شدن تصاویر رادیولوژی و سونوگرافی بیماران، پیامکی حاوی لینک تصاویر و گزارش برای بیمار و پزشک معالج ارسال می شود که با کلیک بر روی آن می توان تمامی سوابق را مشاهده کرد.

طرف قرارداد با بیمه ها

یکی دیگر از ویژگی های بهترین مرکز سونوگرافی و رادیولوژی این است که با بیمه ها طرف قرار داد باشد.
مرکز رادیولوژی و سونوگرافی رازی شهرری(واقع در خیابان پیلغوش) طرف قرارداد با بیمه های پایه از جمله: خدمات درمانی، تأمین اجتماعی و نیروهای مسلح و برخی بیمه های تکمیلی نیز می باشد.

* لازم به ذکر است که جهت استفاده از کلیه بیمه های تکمیلی رسید پرداخت خدمت مراجعه کننده تحویل گردیده تا نسبت به اخذ وجه از بیمه ها اقدام نماید.

شماره تماس مرکز تصویربرداری رازی شهرری(رادیولوژی و سونوگرافی دکتر علیزاده)


برای مشاهده آدرس دقیق و موقعیت مرکز رادیولوژی و سونوگرافی دکتر علیزاده اینجا کلیک کنید

دریافت نوبت